Bangkok, Tajlandia 2016-12-01-02

Obudziliśmy się w doskonałych humorach. Śniadanie w hotelowej restauracji było bardzo smaczne i obfite. Po śniadaniu ustaliliśmy, że idziemy negocjować cenę noclegu, gdyż mieliśmy nocować na wyższym piętrze. Nie dało się wynegocjować satysfakcjonującej nas kwoty, więc spakowaliśmy się i pojechaliśmy w okolice Khao San Road do hotelu w którym nocowaliśmy poprzednio. Za 1/5 ceny. No…

Powrót Krabi – Bangkok, Tajlandia 2016-11-30

Urodziny Krzysia Od samego ranka, poza pakowaniem, przygotowywaniem się do powrotu… świętowaliśmy 3 urodziny Krzysia. Dostał tort z omleta z czekoladą, 3 świeczki przywiezione jeszcze z z Polski, oraz kilka zabawek, też z Polski. I przez cały wyjazd nie znalazł ich – co uważam, za nasz sukces. No chyba, że nie znalazł ich z powodu…

Plaże Tajlandii -Ko Lanta , Tajlandia 2016-11-27 – 30

Raj na ziemi – Ko Lanta Ko Lanta – dużo by pisać  –  jest fajnym miejscem. Niestety dla nas wszystkich zapamiętała się mocno średnio. Najpierw dopadł mnie ból ucha, który skończył się jazda karetką do punktu ambulatoryjnego (całość pokrywała ubezpieczalnia) a potem Krzysia dopadł bunt. Prawdopodobnie całość była zbyt męcząca dla 3 latka, szczególnie końcówka wyjazdu…

Samochodem do Krabi, Tajlandia 2016-11-27

Samochodem do Krabi Dziś ciężki dzień. Przed nami 570 km drogi autem, do Krabi. Na godzinę 16 jesteśmy umówieni na lotnisku. Google maps mówi, że będziemy jechać ponad 7h. Z doświadczenia wiem, że będziemy szybciej, więc ruszamy o godzinie 9. Wszak rano trzeba zjeść śniadanie, odwiedzić basen, spakować się i oddać klucze. Droga samochodem do…

Tajlandia – Park Sam Roi Yot 2016-11- 26

Pobudka Budzimy się po 9 i zamiast słodkiego leniuchowania zrywamy się ponieważ śniadanie wydawane jest tylko do godz. 10. Miejsce nad którym się dziś zastanawiamy, to jaskinia Phraya Nakhon. Informacje wyczytane w internecie dotyczące dotarcia do jaskini nie zachęcają ale Jai, właścicielka resortu, mówi, że była z Sonią tylko, że momentami musiała ja nieść ponieważ dziewczynka…

Z Kanhanamburi do Sam Roi Yot – Tajlandia 2016-11- 25

Do Sam Roi Yot Do Sam Roi Yot mamy 323km i około 5h drogi. Zwiedzanie wodospadów zajęło nam tyle czasu, że po raz kolejny do noclegu dotrzemy po ciemku ale Adam jest już wytrawnym pożeraczem szos i nie straszna nam żadna pogoda. Szybko mamy się okazję o tym przekonać ponieważ praktycznie zaraz po wyjechaniu z parku łapie…

Wodospady Erawan Tajlandia 2016-11- 25

W drodze na wodospady Erawan Plan na dziś to Erawan Waterfalls. Ponieważ nasz nocleg nie przewidywał śniadania więc po spakowaniu się ruszamy samochodem w stronę dworca. Niestety okazuje się, że na miejscu gdzie wczoraj było mnóstwo straganów z jedzeniem dzisiaj stoją busiki. Krążymy po uliczkach rozglądając się za czymś do jedzenia. Decydujemy się na pizzę…

Tajlandia – droga z Sukothai do Kanchanaburi 2016-11-24

Droga z Sukhotai do Kanchanaburi Nastawiamy mapę na kolejny punkt podrózy czyli Kanchanaburi i widzimy, że tego dnia również dotrzemy po zmroku. Przed nami około 430 km i około 6h jazdy  Już od pierwszego kilometra widać, że Adam czuje się dużo lepiej za kierownicą. Wyprzedzanie z prawej zaczyna być na porządku dziennym i zaczyna rozważać możliwość…

Pakowanie się na wyjazd z dzieckiem do Tajlandii

Za niecałe 3 tygodnie Tajlandia. Plan kończy się układać, bilety i noclegi dopinane na ostatni guzik. Czas zacząć pakować – i to pakować się z dzieckiem.

Z okazji święta i zarazem dnia wolnego można było zrobić przymiarkę do pakowania się. Lista do zapakowania gotowa jest od dawna, modyfikowana pod każdy wyjazd indywidualnie. Wiadomo – jak wszystkie trzeba nosić na grzbiecie w plecaku, to człowiek zastanowi się kilka razy, czy aby jest sens zabrać kolejną podkoszulkę.